تراوشات یک ذهن خسته...
خنده بازار موش موشی
سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 23:1 :: نويسنده : موش موشی

 

ما ترکا فقط واسه این ناهار و شام و اینا میخوریم که بعدش چایی بچسبه .. وگرنه وعده های غذایی هیچ اهمیت خاصی تو برنامه غذایی ما ترکا نداره ..

 

دیشب خواب دیدم مراقب امتحان تقلبام رو گرفته ، منم به تمسخر واسش دست زدم ، اونم برگشت بهم کارت زرد داد ، از امتحانا محرومم کردن .. منم قاطی کردم رفتم پیش رئیس دانشگاه اعتراض کردن ، اونم کارت زرد دوم رو داد از دانشگا اخراجم کردن .. الان تحت تعقیبم .. آقا یکی منو بیدار کنه خواهشن .

 

درس خوندن با تمام بدی و مزخرف بودنش یه خوبی ای که داره اینه که همه ساعات کم خوابی و بی خوابی آدم در طول سال رو تامین میکنه ..

 

 

همه این بازی ها از سر اون ادیسون شروع شد .. اگه اون نامرد جاذبه رو اختراع نمیکرد ما الان انقد مزخرف نمیخوندیم که هیچیم ازش نفهمیم داغون بشیم .. نیوتون که آدم نیس اصنی ... 

 

خرید ناموفق اینترنتی از شکست عشقی هم بدتره .. به جان خودم

 

مثلن یکی از سرگرمیام هم اینه که با تلفنه خونه رو موبایلم میس کال میندازم ، یه ساعت بعدش هیجان زده موبایلمو نگاه میکنم با خودم فک میکنم که یعنی کی بوده به من زنگ زده بعد می بینم خودم بودم ضد حال میخورم !

 

گیر کردن کوشت قیمه و قرمه زیر دندون جزو باگ های بدن انسان محسوب میشه که امیدواریم خدا تو نسخه های بعدی این ایرادات جزئی رو هم برطرف کنه ..

 

 

+ کدوم دانشگا درس میخونی ؟

-  دانشگاه تهران 

+ آخه چرا ؟ مگه آزاد قبول نشدی ؟!

 

 

موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دیقه میشینی چش تو چش تلوزیون هیچ اتفاقی نمیوفته ، یه دیقه میری دششویی میای میبینی بازی دو دو تموم شده  !!!

   

 

بچه خواهرم هشت سالش بیشتر نیست .. بهش میگم چطوری تو ؟

برگشته میگه حالم خوبه اما تو باور نکن !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 13934
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1